Постоянные читатели

четверг, 20 июня 2013 г.

Щоденник "Навчання для майбутнього "Модуль 9.Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити  висновки щодо того, як учні можуть самовизначатися у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання, а саме:
1) учнів, що мають проблеми у навчанні потрібно об'єднати в групи з сильнішими учнями; дозволити не писати свої відповіді на рефлексію в блозі, а обговорити з вчителем, учнями своєї групи; звузити завдання до обов’язкового виконання найбільш важливих елементів; дозволити учням зробити вибір з декількох варіантів відповідей або давати відповіді усно розгадування кросворду; звернутися по допомогу класного керівника, шкільного психолога, батьків, які добре знають фізичні та психологічні можливості учня; вимагати від такого учня  щоденний план завдань для  сприяння кращій організації та завершенню роботи.
2) обдарованих учнів заохочувати вийти за рамки звичних речей і виробити творчі рішення для складних проблем.

Комментариев нет:

Отправить комментарий