Завдання
теми :
- з’ясувати
взаємозв’язок генетики з
іншими науками;
- ознайомитися з етапами становлення генетичних знань;
- розкрити закономірності наслідування ознак у ряді
поколінь та з’ясувати природу цих явищ;
- розкрити дію спадкових факторів та вплив умов
середовищ на формування ознак організму;
- на прикладах досягнень сучасної селекції рослин,
тварин та мікроорганізмів довести прикладний характер генетичних знань.
У 1914 році в Англії ремонтували собор. Роботами
керував нащадок першого герцога Шрюсбері Джона Тальбота, похованого у цьому соборі 1453
року . Джон Тальбот був історичною постаттю. Він воював проти Жанни д’Арк і
помер від ран. Чотирнадцять поколінь відділяли рицаря п’ятнадцятого століття
від його нащадків початку двадцятого.
Нащадок розкрив гробницю. Те, що в ній
лежав Тальбот, не викликало сумнівів. На кістках п’ятнадцятого століття були
ушкодження, які свідчили про рани,
згадувані літописцями Столітньої війни.
Про встановлення портретної схожості не могло бути й мови. І тут виявився
неспростовний доказ спорідненості, надійніший, аніж засвідчені нотаріусом
генеалогічні документи: на одному з пальців скелета дві фланги зрослися в одну.
Нащадок порубаного французами герцога
радісно простягнув свідкам, що були присутні під час розкриття гробниці, свою
руку з розчепіреними пальцями. На тій же руці, що й у скелета, ті ж дві фаланги
виглядали як одна. Їх зростив домінантний алель, фенотипічний прояв якого в
медицині називають симфалангією.
Комментариев нет:
Отправить комментарий